Τρίτη 9 Φεβρουαρίου 2016

Λευκό: ρομαντικό, αγνό, περήφανο!





4 σχόλια:

  1. Λευκές απίστευτες εικόνες Μαίρη μου το λευκο και η αγνότηα πανε μαζί.. αλλα επισκεφτηκα και τα αλλα χρωματα σου το κόκκινο .. το κίτρινο το πράσινο αλλα εκει καπου στην μεση του γκρι ανακαλυψα εμενα με τον αγαπημενο μου αγκαλια... υπεροχη φωτο γεματη συναισθημα... να είσαι καλα και να περνας ακόμα καλύτερα... φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ρούλα καλησπέρα χαίρομαι που σε βλέπω και γίνομαι πιο χαρούμενη ακόμα που σου αρέσουν οι φωτογραφίες μου! Είσαστε το αγαπημένο μου ζευγάρι λοιπόν, και πρότυπο για το πώς πρέπει να είναι ένα ζευγάρι που αγαπιέται πολύ! Καλό ξημέρωμα σου εύχομαι γλυκιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέροχο χρώμα το λευκό...
    Πάντοτε!
    Καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλησπέρα Μαρία μου παρότι είμαι λάτρης του μαύρου σκέτου και του μαύρου με συνδυασμούς και λάτρης του καφέ, ωστόσο πάντα γοητεύομαι όταν βλέπω το λευκό. Φιλιά καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή